Announcement

Collapse
No announcement yet.

Finkers !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Finkers !

Apologies to all our Norwegian friends!

Hans vas a Norvegian vorking at the fish plant up nort in Dulut vhen he accidentally cut off all ten of his finkers.

He vent to da emergency room in the clinik and vhen he got dar, da Norsky doctor looked at Hans and said, 'Let's hafe da finkers and I'll see vhat I can do.'

Hans said, 'I hafen't got da finkers.'

'Vhat do you mean, you hafen't got da finkers?' he asked. 'Lordy! It's 2008! Ve got microsurgery and all kinds of incredible techniques.

I could hafe put dem back on and made you like new! Vhy didn't you brink da finkers?'

Hans responded: 'How da fock vas I supposed to pick dem up?'
    'and boy could he play!.

why would 2 norwegians speak to each other in english?
    Originally posted by fah-q
    Didn't someone once see Philip Schofield ****ting into a crisp packet?

Comment

Like this:

Hans var en nordmann som jobbet på fiskefabrikken oppi nord i Dulut og han kappet ulykkligvis av seg alle ti fingrene.

Han dro til legevakten på sykehuset og når han kom dit, så den norske legen på ham og sa: "Gi meg fingrene dine, så skal jeg se hva jeg kan gjøre"

Hans sa: " Jeg tok ikke med meg fingrene"

"Hva mener du med at du ikke tok med deg fingrene? spurte han "Herregud! Det er 2008! Vi har mikrokirurgi og andre utrolige teknikker".

"Jeg kunne ha fått dem på igjen og fått deg god som ny! Hvorfor tok du ikke med deg fingrene?"

Hans svarte: "Hvordan i helvete skulle jeg greie å plukke dem opp?"

Yeah, that sounds much better
      --------------------------------------------------
      Pen-pushing, desk-sucking, blotter-jotter

Comment

Originally posted by checkpoint View Post
        OK, which of those words means ****. Just for curiousities sake obviously

hehe, plukke dem opp - pick them up....you crazy Norway dwellers!!!!

Comment

Originally posted by Scratch View Post
          OK, which of those words means ****. Just for curiousities sake obviously

hehe, plukke dem opp - pick them up....you crazy Norway dwellers!!!!
          We actually don't have a word that covers '****' in norwegian. So we're actually close to extinction.

No, we HAVE words that cover it in the screwing kind of way ('knulle' or 'pule').

'****' covers a lot of ground in the english vocabulary (a LOT ), so 'i helvete' means 'how the hell'. But that's close enough
          --------------------------------------------------
          Pen-pushing, desk-sucking, blotter-jotter

Comment

Originally posted by checkpoint View Post
            Like this:

Hans var en nordmann som jobbet på fiskefabrikken oppi nord i Dulut og han kappet ulykkligvis av seg alle ti fingrene.

Han dro til legevakten på sykehuset og når han kom dit, så den norske legen på ham og sa: "Gi meg fingrene dine, så skal jeg se hva jeg kan gjøre"

Hans sa: " Jeg tok ikke med meg fingrene"

"Hva mener du med at du ikke tok med deg fingrene? spurte han "Herregud! Det er 2008! Vi har mikrokirurgi og andre utrolige teknikker".

"Jeg kunne ha fått dem på igjen og fått deg god som ny! Hvorfor tok du ikke med deg fingrene?"

Yeah, that sounds much better
            Reading this out loud sounds funnier than the joke itself!
            Nope, don't need anger management, you just need to stop pissing me off!

Comment

Originally posted by kopster View Post
              Apologies to all our Norwegian friends!

Hans vas a Norvegian vorking at the fish plant up nort in Dulut vhen he accidentally cut off all ten of his finkers.

He vent to da emergency room in the clinik and vhen he got dar, da Norsky doctor looked at Hans and said, 'Let's hafe da finkers and I'll see vhat I can do.'

Hans said, 'I hafen't got da finkers.'

'Vhat do you mean, you hafen't got da finkers?' he asked. 'Lordy! It's 2008! Ve got microsurgery and all kinds of incredible techniques.

I could hafe put dem back on and made you like new! Vhy didn't you brink da finkers?'

Hans responded: 'How da fock vas I supposed to pick dem up?'

not funny

not funny at all

Comment

Working...
              X